Geannuleerde bestelling

  • Auteur
    Berichten
  • #10141

    Hoi allemaal,

    De laatste tijd heb ik regelmatig een ‘geannuleerde bestelling’ in onze website van toch zeer betrouwbare vaste klanten. In het dashboard kan ik zien dat het om de volgende reden gaat:

    ‘Onbetaalde bestelling geannuleerd – tijdslimiet bereikt. Bestellingsstatus gewijzigd van wachtend op betaling naar geannuleerd.’

    Dit terwijl de klant wel degelijk zijn betaling heeft gedaan!

    Wij gebruiken Stripe als betaalmethode. Na contact met hun gehad te hebben konden ze geen fout terugvinden via hun wegen. Toen dacht ik eraan dat bij onze vorige webshop die niet op wordpress platform was we dit probleem nooit hebben gehad.

    Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
    Of hoe we dit kunnen vermijden?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten,

    Wout

    #10142

    nielslange
    Personeel

    Wat is het URL van je site?

Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te antwoorden.