Kan creditcardaankoop niet terugvinden en annuleren

  • Auteur
    Berichten
  • #5018

    Hallo,

    Voor deze website heb ik de domeinnaamkoppeling betaald met een creditcard. Ik zie dit echter niet terug in de factuurgeschiedenis en ik kan de aankoop ook niet annuleren, zodat ik vanaf de komende periode geen afschriften meer krijg hiervoor. De koppeling moet namelijk op een andere creditcard komen en ik begreep van de Engelse hulppagina’s dat je dan de betaling kan annuleren (dan wordt de automatische betaling stopgezet). De koppeling blijft actief t/m einde contract en de nieuwe betaler kan dan vlak voor het einde van deze periode weer betalen voor de nieuwe.

    Ook zou het mogelijk moeten zijn om de gegevens van de creditcard aan te passen, wat natuurlijk een betere optie is, want dan weet je zeker dat alles netjes doorloopt.

    Maar ik zie nergens de juiste knoppen en in factuurgeschiedenis staat ook niets, terwijl de domeinnaam al een paar jaar gekoppeld is. De nieuwe interface is nogal onoverzichtelijk geworden. Ik kan niet vinden waar dit staat.

    Hulp is welkom!

    Alvast bedankt.

    De blog waarbij ik hulp nodig heb is barokaanbod.nl.

    #5114

    Als een gewone memeber, die het overigens eens is met die opmerking over enn knuddige interface lan misschien in iedergaval een overzichtelijke keuze gemaakt worden via, JOUSITE/wp-admin

    of vie de nieuwe interface geheel onder aan van het menu is een link naar de oude wp-admin pagina

    Mischien dat de keuze om een pagina te vinden dan iets makkelijker te aan te klikken is.

    #5117

    Dank voor het meedenken. Het gaat me niet om de interface van wp-admin – die is wel duidelijk. Maar het specifieke gedeelte dat gaat over aankopen en de gekoppelde domeinnamen, dat heeft een irritante interface met steeds wisselend menu. Of bedoelde jij dat ook?

    Ik zie trouwens onder aan mijn wp-admin-menu geen link naar een oude interface staan…?

    Nu weet ik weer waarom ik altijd met WordPress.ORG werk en al ‘eeuwen’ niet meer met *.COM.

    Ik heb alle Engelstalige hulppagina’s afgespeurd, maar kan geen facturen vinden, niet welke creditcard gekoppeld is (dat móet haast wel de mijne zijn, mijn klant had er toen geen, meen ik me te herinneren) en ik kan dat item ook niet bewerken. Nogal irritant dus.

    Deze dingen wil ik goed checken en op een rij zetten, omdat ik de betaling van de koppeling wil overdragen aan de eigenaar van de site.

    Hulp is welkom!!

    #5118

    Ik bedoelde dat dus ook dat het de laatste tijd steeds slechter is geworden.
    Veels te veel klikken, veels te veel verbrogen menu’s op het irritante af. Erg onoverzichtelijk.
    En in mijn geval dus de menu the veel geocussed op de talet gebruiker. En dat zijn geen doorgewinterde site creators. Mijns Inziens

    Ik zelf heb altijden geen betalende dienst meer met WP.
    Maar dit is de enige billing pagina die ik heb.

    https://wordpress.com/me/billing

    Dat is de pagina waar ik me creditcards kan beheren.
    Ik hopp serieus dat je je antwoord vind.
    De hulp hier in het Nederlands is ook al slecht te noemen.

    #5119

    Tnx. Ik denk dat ik maar naar het Engelse forum verhuis met deze vraag…

    #5120

    Het is de beste keus voor snelle professionele hulp van Designers en Admins.

Het onderwerp ‘Kan creditcardaankoop niet terugvinden en annuleren’ is gesloten voor nieuwe reacties.