Hulp nodig? Bezoek onze Ondersteuningssite, dan


terugbetaling

  1. Een tijd terug annuleerde ik mijn upgrade naar een PERSONAL abonnement. Dit deed ik, zoals WordPress bepaalt, binnen de 30 dagen na aankoop. Tot op heden ontving ik nog geen terugbetaling van 41,50 euro (ref. ZSE3EUA7E8 8772738550 IE2). Ik heb nooit gewerkt met WordPress en wil m'n geld dus terug. 2 maanden en niets... :-(
    Wat kan ik doen en tot wie moet ik me richten via welk contactadres? Thx, K.

    De blog waarbij ik hulp nodig heb is krikkepeerphotography.wordpress.com.

  2. Hello,
    We hebben geen toegang tot je account. Maak daarom een onderwerp in het Engels op het Engelssprekende forum door op de onderstaande link te klikken:
    https://en.forums.wordpress.com/?new=1
    Ga voordat je je nieuwe vraag verzendt naar het gedeelte 'tags' (aan het einde van het formulier) en kopieer en plak het volgende zoekwoord:

    modlook

    In tegenstelling tot het Nerderlandse forum, wordt het Engels sprekende forum gehouden door zowel gebruikers als medewerkers.

U moet inloggen om een bericht achter te kunen laten.

Over dit onderwerp

Tags